Współczesne wyzwania w zakresie funkcjonowania przedsiębiorstw Perspektywa badawcza młodych naukowców Red. naukowa Justyna Szumniak-Samolej (2017)

​Współczesne wyzwania w zakresie funkcjonowania przedsiębiorstw. Perspektywa badawcza młodych naukowców Red. naukowa Justyna Szumniak-Samolej​ Warszawa 2017, Oficyna Wydawn. SGH ISBN: 9788380301511 Str. 220 Oprawa broszurowa, 24 cm Tabele Stan: bdb

Kod producenta: 9788380301511

Cena: 28.00

EGZEMPLARZ DOSTĘPNY

TERMIN REALIZACJI - MAKSYMALNIE WYNOSI 5 DNI ROBOCZYCH
(3 DNI NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ORAZ 2 DNI ROBOCZE NA DOSTAWĘ)

GDYBY KTOŚ Z PAŃSTWA ŻYCZYŁ SOBIE KRÓTSZY TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA - PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY

facebook Google+

Opis produktu:

Współczesne wyzwania w zakresie funkcjonowania przedsiębiorstw. Perspektywa badawcza młodych naukowców 

Red. naukowa Justyna Szumniak-Samolej

Warszawa 2017, Oficyna Wydawn. SGH

ISBN: 9788380301511

Str. 220

Oprawa broszurowa, 24 cm

Tabele

Stan: bdb


                              TREŚĆ:


Wprowadzenie

ZAGADNIENIA INSTYTUCJONALNE FUNKCJONOWANIA ORGANIZACJI
Marcin Menkes
Rozdział 1. Bariery regulacyjne w przepływie inwestycji
Wstęp
1.1. Kryzys legitymizacji i droga donikąd
1.1.1. Legitymizacja racjonalno-legalna
1.1.2. W pogoni za szczęściem
1.2. Ponowna ocena przepływów kapitałowych
1.3. Czynnik-K
1.4. Czy regulacja to koszt, czy korzyść?
1.5. Zaufanie i kapitał społeczny
Podsumowanie
Bibliografia
 
Michał Masior
Rozdział 2. Analiza wpływu zmiany reguł dostępu do zawodu adwokata i radcy prawnego na jakość usług prawnych
Wstęp
2.1. Skutki otwarcia dostępu do zawodu
2.1.1. Usługi prawne
2.1.2. Zmiany regulacji dostępu do zawodu adwokata i radcy prawnego
2.1.3. Wpływ zmian na jakość usług prawnych
2.2. Jakość usług prawnych
2.3. Pomiar jakości usług prawnych
2.4. Wyniki badania wśród klientów
2.4.1. Charakterystyka próby badawczej i populacji
2.4.2. Syntetyczna ocena zmian jakości usług w czasie
2.4.3. Fenomen bardzo dobrych ocen w okresie 2006-2010
2.4.4. Ogólne zadowolenie klientów
2.4.4.1. Kryterium okresu analizy
2.4.4.2. Kryterium wieku prawnika
2.4.4.3. Różnica między adwokatami i radcami, którzy uzyskali uprawnienia na starych i na nowych zasadach
2.4.4.4. Kryterium wielkości miejscowości jako zmiennej przybliżającej presję konkurencyjną
2.4.5. Analiza luki jakościowej w przypadku poszczególnych wymiarów jakości usługi
2.4.5.1. Empatia, wrażliwość na potrzeby klienta
2.4.5.2. Efektywny przebieg usługi
2.4.5.3. Osiągnięcie zamierzonych rezultatów
2.4.5.4. Jasność co do przebiegu usługi i wyjaśnianie pojęć prawnych
2.4.5.5. Aktywne wykorzystanie wiedzy prawniczej i umiejętność przekonania klientów, że usługa będzie wykonana dobrze
2.4.5.6. Profesjonalna prezencja
2.4.5.7. Łatwość rozliczenia
Podsumowanie
Bibliografia
 
METODYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA
Mateusz Juchniewicz, Witalij Metelski
Rozdział 3. Zarządzanie ryzykiem w projektach - kontekst behawioralny
Wstęp
3.1. Ryzyko - istota zagadnienia i jego definicja
3.2. Behawioralny aspekt zarządzania ryzykiem
3.3. Przegląd badań dotyczących nastawienia do ryzyka wśród uczestników projektów
Podsumowanie
Bibliografia
 
Marcin Rzegocki
Rozdział 4. Prężność organizacyjna polskich spółek akcyjnych
Wstęp
4.1. Koncepcja organizacji funkcjonującej w turbulentnym otoczeniu
4.1.1. Turbulencja otoczenia
4.1.2. Koncepcja prężności organizacyjnej
4.2. Podstawy metodyczne prowadzonych badań empirycznych
4.2.1. Cel i przedmiot badań
4.2.2. Metodyka badawcza
4.2.3. Próba badawcza i termin badania
4.3. Wyniki badania
Podsumowanie
Bibliografia
 
Katarzyna Bachnik
Rozdział 5. Stopień innowacyjności polskich przedsiębiorstw na podstawie badań empirycznych
Wstęp
5.1. Definiowanie firmy innowacyjnej
5.2. Dojrzałość innowacyjna przedsiębiorstw .
5.3. Rezultaty podejmowanych działań innowacyjnych
Podsumowanie
Bibliografia
 
Patryk Dziurski
Rozdział 6. Kontrolowanie w organizacjach z sektora projektowania w Polsce
Wstęp
6.1. Charakterystyka sektora projektowania
6.2. Kontrolowanie w sektorach kreatywnych
6.3. Kontrolowanie w organizacjach z sektora projektowania w świetle wyników badań własnych
Podsumowanie
Bibliografia
 
Mateusz Gilewicz
Rozdział 7. Praktyczne zastosowanie zrównoważonej karty wyników w podmiotach leczniczych
Wstęp
7.1. Praktyczne aspekty wdrożenia zrównoważonej karty wyników
7.2. Pomiar w perspektywie klienta
7.3. Pomiar w perspektywie finansowej
7.4. Pomiar w perspektywie nauki i rozwoju
7.5. Pomiar w perspektywie procesów wewnętrznych
Podsumowanie
Bibliografia
 
WSPÓŁPRACA Z INTERESARIUSZAMI W PRAKTYCE GOSPODARCZEJ
Dominika Bosek-Rak
Rozdział 8. Rola inwestorów instytucjonalnych w spółce giełdowej - studium przypadku
Wstęp
8.1. Opis badania
8.1.1. Cel badania i pytania badawcze
8.1.2. Charaktrystyka badania - metoda i zagadnienia
8.1.3. Charakterystyka respondentów
8.2. Inwestorzy instytucjonalni (finansowi) w Polsce i ich decyzje inwestycyjne
8.2.1. Charakterystyka inwestorów instytucjonalnych w Polsce
8.2.2. Podejmowanie decyzji inwestycyjnej
8.3. Charakterystyka form zaangażowania
8.3.1. Konstruktywny dialog z zarządem
8.3.2. Głosowanie na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy
8.3.3. Składanie wniosków na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy
8.3.4. Inne formy zaangażowania
8.3.5. Uwagi końcowe
8.4. Ład korporacyjny a zaangażowanie inwestorów
Podsumowanie
Bibliografia
 
Monika Dargas-Miszczak
Rozdział 9. Współpraca przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi w Polsce - badanie empiryczne
Wstęp
9.1. Współpraca przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi jako element realizacji polityki społecznej odpowiedzialności biznesu - przegląd literatury
9.2. Metodyka badania
9.3. Współpraca przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi jako element realizacji polityki społecznej odpowiedzialności biznesu - wyniki badania
Podsumowanie
Bibliografia
 
Michał Wolański, Wiktor Mrozowski, Mateusz Zaremba
Rozdział 10. The Newest Polish Experience in Implementing Public-Private Partnerships as a Source of Local Infrastructure Project Financing
Introduction
10.1. PPP in Poland
10.2. Columbaria in the cemeteries of Gdańsk
10.2.1. Background
10.2.2. Negotiations
10.2.3. Risk and responsibility sharing
10.2.4. Lessons learned
10.3. Cemetery and crematory in Podgórki Tynieckie, Kraków
10.3.1. Background
10.3.2. Negotiations
10.3.3. Risk and responsibilities sharing
10.3.4. Sharply increasing risk
10.4. Lessons learned
Conclusion
Bibliography
 
Maria Roszkowska-Menkes
Rozdział 11. User Innovation Typology: From the Lonely Innovator to Co-creation Communities
Introduction
11.1. User innovation typology
11.2. Single user innovation
11.3. User community innovation
11.4. Mass-customized innovation
11.5. Firm-hosted community innovation
Conclusion
Bibliography

Wyślij wiadomość gdy wiadomość pojawi się na stanie

Podaj adres email a powiadomimy Cię gdy książka pojawi się na stanie