Promocja uzupełniająca Szymczak Jadwiga (1995)

Dostępność: Dostępny 1 egzemplarz
W Twoim domu już za: 3 dni robocze
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 7,00 zł 7.00
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Szymczak, Jadwiga

Promocja uzupełniająca 

Warszawa 1995, Międzynarodowa Szkoła Menedżerów

ISBN: 8385487719

Str. 103

Oprawa broszurowa, 23 cm

Tabele, wykresy

Stan: db+ (lekkei otarcia kraw. opr., min. zagięcia rogów opr.)


TREŚĆ [działy]: Miejsce i rola promocji uzupełniającej w układzie środków promocji / Rodzaje i formy promocji uzupełniającej stosowane wobec osób zajmujących się sprzedażą towarów oraz wobec jednostek przemieszczających i zbywających towary / Rodzaje i formy promocji uzupełniającej stosowane wobec konsumenta ostatecznego / Promocja uzupełniająca w strategii i działaniach operacyjnych jednostek gospodarczych / Metody pomiaru i oceny efektywności promocji uzupełniającej

Szczegóły

autor Szymczak Jadwiga
tytuł Promocja uzupełniająca
seria wydawnicza brak informacji
rok wydania 1995
rodzaj oprawy broszurowa

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium