Szukaj

Promocja uzupełniająca Szymczak Jadwiga (1995)

WRÓĆ DO KATEGORII
Cena:

7.00

Szymczak, Jadwiga

Promocja uzupełniająca 

Warszawa 1995, Międzynarodowa Szkoła Menedżerów

ISBN: 8385487719

Str. 103

Oprawa broszurowa, 23 cm

Tabele, wykresy

Stan: db+ (lekkei otarcia kraw. opr., min. zagięcia rogów opr.)


TREŚĆ [działy]: Miejsce i rola promocji uzupełniającej w układzie środków promocji / Rodzaje i formy promocji uzupełniającej stosowane wobec osób zajmujących się sprzedażą towarów oraz wobec jednostek przemieszczających i zbywających towary / Rodzaje i formy promocji uzupełniającej stosowane wobec konsumenta ostatecznego / Promocja uzupełniająca w strategii i działaniach operacyjnych jednostek gospodarczych / Metody pomiaru i oceny efektywności promocji uzupełniającej

Szymczak, Jadwiga ​Promocja uzupełniająca Warszawa 1995, Międzynarodowa Szkoła Menedżerów ISBN: 83-85487-71-9 Str. 103 Oprawa broszurowa, 23 cm Tabele, wykresy Stan: db+ (lekkei otarcia kraw. opr., min. zagięcia rogów opr.)

Zamówienie powyżej 99 zł - WYSYŁKA GRATIS / Przesyłka kurierska / Paczkomaty / Odbiór w antykwariacie w ciągu 1-2 dni roboczych [od ręki - tel. 22 646 06 44] / Metody płatności: karta, gotówka, przelew, PayPal, za pobraniem / Więcej o warunkach wysyłki: tutaj

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów