Promocja uzupełniająca Szymczak Jadwiga (1995)

Szymczak, Jadwiga ​Promocja uzupełniająca Warszawa 1995, Międzynarodowa Szkoła Menedżerów ISBN: 83-85487-71-9 Str. 103 Oprawa broszurowa, 23 cm Tabele, wykresy Stan: db+ (lekkei otarcia kraw. opr., min. zagięcia rogów opr.)

Kod producenta: 83-85487-71-9

Cena: 7.00

EGZEMPLARZ DOSTĘPNY

TERMIN REALIZACJI - MAKSYMALNIE WYNOSI 5 DNI ROBOCZYCH
(3 DNI NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ORAZ 2 DNI ROBOCZE NA DOSTAWĘ)

GDYBY KTOŚ Z PAŃSTWA ŻYCZYŁ SOBIE KRÓTSZY TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA - PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY

facebook Google+

Opis produktu:

Szymczak, Jadwiga

Promocja uzupełniająca 

Warszawa 1995, Międzynarodowa Szkoła Menedżerów

ISBN: 83-85487-71-9

Str. 103

Oprawa broszurowa, 23 cm

Tabele, wykresy

Stan: db+ (lekkei otarcia kraw. opr., min. zagięcia rogów opr.)


TREŚĆ [działy]: Miejsce i rola promocji uzupełniającej w układzie środków promocji / Rodzaje i formy promocji uzupełniającej stosowane wobec osób zajmujących się sprzedażą towarów oraz wobec jednostek przemieszczających i zbywających towary / Rodzaje i formy promocji uzupełniającej stosowane wobec konsumenta ostatecznego / Promocja uzupełniająca w strategii i działaniach operacyjnych jednostek gospodarczych / Metody pomiaru i oceny efektywności promocji uzupełniającej

Wyślij wiadomość gdy wiadomość pojawi się na stanie

Podaj adres email a powiadomimy Cię gdy książka pojawi się na stanie