Promocja uzupełniająca Szymczak Jadwiga (1995)

Dostępność: Dostępny 1 egzemplarz
W Twoim domu już za: 3 dni robocze
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 7,00 zł 7.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Szymczak, Jadwiga

Promocja uzupełniająca 

Warszawa 1995, Międzynarodowa Szkoła Menedżerów

ISBN: 8385487719

Str. 103

Oprawa broszurowa, 23 cm

Tabele, wykresy

Stan: db+ (lekkei otarcia kraw. opr., min. zagięcia rogów opr.)


TREŚĆ [działy]: Miejsce i rola promocji uzupełniającej w układzie środków promocji / Rodzaje i formy promocji uzupełniającej stosowane wobec osób zajmujących się sprzedażą towarów oraz wobec jednostek przemieszczających i zbywających towary / Rodzaje i formy promocji uzupełniającej stosowane wobec konsumenta ostatecznego / Promocja uzupełniająca w strategii i działaniach operacyjnych jednostek gospodarczych / Metody pomiaru i oceny efektywności promocji uzupełniającej

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl