Voyeuryzm telewizyjny Między ontologią telewizji a rzeczywistością telewidza Agnieszka Ogonowska (Prace Monograficzne) (2006)

Dostępność: Dostępny 1 egzemplarz
W Twoim domu już za: 3 dni robocze
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 18,00 zł 18.00
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Szczegóły

autor Agnieszka Ogonowska
tytuł Voyeuryzm telewizyjny Między ontologią telewizji a rzeczywistością telewidza
seria wydawnicza brak informacji
miejsce wydania Kraków
rok wydania 2006
wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej
liczba stron 261
rodzaj oprawy broszurowa
format 24 cm
stan db (otarcia, niew. ślady po zagięciach na pow. lica opr.)

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium