Marketing farmaceutyczny Materiały na konferencję 14-15 grudnia 1995 r Red Henryk Mruk (1995)
Opis
Marketing farmaceutyczny. Materiały na konferencję 14-15 grudnia 1995 r.
Red. Henryk Mruk
Poznań 1995, Wyd. Akademii Ekonomicznej
ISBN: 8385530649
Str. 217, [2]
Oprawa broszurowa, 24 cm
Tabele, wykresy
Stan: db+ (lekkie otarcia kraw. i pow. opr., ślady po zagięciu na licu opr.)
TREŚĆ: Charakterystyka rynku farmaceutycznego w Polsce i świecie / Determinanty strategii marketingowych na międzynarodowym rynku farmaceutycznym / Strategie marketingowe na rynku farmaceutynym /Zarządzanie marketingowe przedsięorstwem farm. / Metody badań marketngowych na rynku fram. / Zachowania nabywców farmaceutyków i ichsegmentacja - wyniki badań / Strategia produktu na rynku frmaceutycznym / Opakowanie jakoinstrument marketingu / Strategie cenowe przedsiębiorstw farm. / Tendencjei perspektywy rozwoju w zakresie dystrbucji na rynku farm. / Czynniki ksztaltujące działalność aptek w świetle badań / Metody dystrybuji wyrobów zielarskich wykorzystywane prz Zakłady Zielarskie Herbapol Klęka SA / Strategia promocji ryn farm. / Możliwości kształtowania popytuna proukty farm. poprzez współpracę z aptekami / Plan marketingowy w przedsięborstwie farm. / Komunikacyjne aspekty pracy przedstawicielahandlowego firmy farm. . Public relationsna ryku farm.
Szczegóły
autor | Praca zbiorowa |
tytuł | Marketing farmaceutyczny Materiały na konferencję 14-15 grudnia 1995 r. |
redakcja | Henryk Mruk |
seria wydawnicza | brak informacji |
rok wydania | 1995 |
rodzaj oprawy | broszurowa |