Szukaj

Marketing farmaceutyczny Materiały na konferencję 14-15 grudnia 1995 r Red Henryk Mruk (1995)

WRÓĆ DO KATEGORII
Cena:

42.00

Marketing farmaceutyczny. Materiały na konferencję 14-15 grudnia 1995 r.

Red. Henryk Mruk

Poznań 1995, Wyd. Akademii Ekonomicznej

ISBN: 8385530649

Str. 217, [2]

Oprawa broszurowa, 24 cm

Tabele, wykresy

Stan: db+ (lekkie otarcia kraw. i pow. opr., ślady po zagięciu na licu opr.)


TREŚĆ: Charakterystyka rynku farmaceutycznego w Polsce i świecie / Determinanty strategii marketingowych na międzynarodowym rynku farmaceutycznym / Strategie marketingowe na rynku farmaceutynym /Zarządzanie marketingowe przedsięorstwem farm. / Metody badań marketngowych na rynku fram. / Zachowania nabywców farmaceutyków i ichsegmentacja - wyniki badań / Strategia produktu na rynku frmaceutycznym / Opakowanie jakoinstrument marketingu / Strategie cenowe przedsiębiorstw farm. / Tendencjei perspektywy rozwoju w zakresie dystrbucji na rynku farm. / Czynniki ksztaltujące działalność aptek w świetle badań / Metody dystrybuji wyrobów zielarskich wykorzystywane prz Zakłady Zielarskie Herbapol Klęka SA / Strategia promocji ryn farm. / Możliwości kształtowania popytuna proukty farm. poprzez współpracę z aptekami / Plan marketingowy w przedsięborstwie farm. / Komunikacyjne aspekty pracy przedstawicielahandlowego firmy farm. . Public relationsna ryku farm.

Marketing farmaceutyczny. Materiały na konferencję 14-15 grudnia 1995 r. Red. Henryk Mruk Poznań 1995, Wyd. Akademii Ekonomicznej ISBN: 83-85530-64-9 Str. 217, [2] Oprawa broszurowa, 24 cm Tabele, wykresy Stan: db+ (lekkie otarcia kraw. i pow. opr., ślady po zagięciu na licu opr.)

Zamówienie powyżej 99 zł - WYSYŁKA GRATIS / Przesyłka kurierska / Paczkomaty / Odbiór w antykwariacie w ciągu 1-2 dni roboczych [od ręki - tel. 22 646 06 44] / Metody płatności: karta, gotówka, przelew, PayPal, za pobraniem / Więcej o warunkach wysyłki: tutaj

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów