Marketing farmaceutyczny Materiały na konferencję 14-15 grudnia 1995 r Red Henryk Mruk (1995)

Marketing farmaceutyczny. Materiały na konferencję 14-15 grudnia 1995 r. Red. Henryk Mruk Poznań 1995, Wyd. Akademii Ekonomicznej ISBN: 83-85530-64-9 Str. 217, [2] Oprawa broszurowa, 24 cm Tabele, wykresy Stan: db+ (lekkie otarcia kraw. i pow. opr., ślady po zagięciu na licu opr.)

Kod producenta: 83-85530-64-9

Cena: 42.00

EGZEMPLARZ DOSTĘPNY

TERMIN REALIZACJI - MAKSYMALNIE WYNOSI 5 DNI ROBOCZYCH
(3 DNI NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ORAZ 2 DNI ROBOCZE NA DOSTAWĘ)

GDYBY KTOŚ Z PAŃSTWA ŻYCZYŁ SOBIE KRÓTSZY TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA - PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY

facebook Google+

Opis produktu:

Marketing farmaceutyczny. Materiały na konferencję 14-15 grudnia 1995 r.

Red. Henryk Mruk

Poznań 1995, Wyd. Akademii Ekonomicznej

ISBN: 83-85530-64-9

Str. 217, [2]

Oprawa broszurowa, 24 cm

Tabele, wykresy

Stan: db+ (lekkie otarcia kraw. i pow. opr., ślady po zagięciu na licu opr.)


TREŚĆ: Charakterystyka rynku farmaceutycznego w Polsce i świecie / Determinanty strategii marketingowych na międzynarodowym rynku farmaceutycznym / Strategie marketingowe na rynku farmaceutynym /Zarządzanie marketingowe przedsięorstwem farm. / Metody badań marketngowych na rynku fram. / Zachowania nabywców farmaceutyków i ichsegmentacja - wyniki badań / Strategia produktu na rynku frmaceutycznym / Opakowanie jakoinstrument marketingu / Strategie cenowe przedsiębiorstw farm. / Tendencjei perspektywy rozwoju w zakresie dystrbucji na rynku farm. / Czynniki ksztaltujące działalność aptek w świetle badań / Metody dystrybuji wyrobów zielarskich wykorzystywane prz Zakłady Zielarskie Herbapol Klęka SA / Strategia promocji ryn farm. / Możliwości kształtowania popytuna proukty farm. poprzez współpracę z aptekami / Plan marketingowy w przedsięborstwie farm. / Komunikacyjne aspekty pracy przedstawicielahandlowego firmy farm. . Public relationsna ryku farm.

Wyślij wiadomość gdy wiadomość pojawi się na stanie

Podaj adres email a powiadomimy Cię gdy książka pojawi się na stanie