Fast Innovation Achieving Superior Differentiation Speed to Market and Increased Profitability George L. M. Works J. Watson-Hemphill K.

George L. Michael, Works James, Watson-Hemphill Kimberly ​Fast Innovation Achieving Superior Differentiation Speed to Market and Increased Profitability New York, McGraw-Hill Str. 143 Oprawa broszurowa, 24 cm Liczne wykresy w tekście Tekst w języku angielskim Stan db+ (delikatne zagięcia rogów oprawy, niewielki ślad po zagięciu na froncie oprawy, środek czysty)

Kod producenta: 1

Cena: 25.00

EGZEMPLARZ DOSTĘPNY

TERMIN REALIZACJI - MAKSYMALNIE WYNOSI 5 DNI ROBOCZYCH
(3 DNI NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ORAZ 2 DNI ROBOCZE NA DOSTAWĘ)

GDYBY KTOŚ Z PAŃSTWA ŻYCZYŁ SOBIE KRÓTSZY TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA - PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY

facebook Google+

Opis produktu:

George L. Michael, Works James, Watson-Hemphill Kimberly

Fast Innovation Achieving Superior Differentiation Speed to Market and Increased Profitability 

New York, McGraw-Hill

Str. 143

Oprawa broszurowa, 24 cm

Liczne wykresy w tekście

Tekst w języku angielskim

Stan db+ (delikatne zagięcia rogów oprawy, niewielki ślad po zagięciu na froncie oprawy, środek czysty)


                   Spis treści:


Using Fast Innovation to Drive Organic Growth

The Three Innovation Imperatives: Differentiated, Fast, Disruptive

Customers and Differentiation

How to Become Fast

The Value of Thinking in Three Dimensions

OPen Innovation: Applying the Intellect of the Planet

The Religion of Re-use

Leading Innovation

Recap of Fast Innovation

Wyślij wiadomość gdy wiadomość pojawi się na stanie

Podaj adres email a powiadomimy Cię gdy książka pojawi się na stanie