Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem Wybrane zagadnienia Duliniec Elżbieta (Przedsiębiorczość) (1994)

Dostępność: Dostępny 1 egzemplarz
W Twoim domu już za: 3 dni robocze
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 9,00 zł 9.00
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Duliniec Elżbieta

Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem Wybrane zagadnienia 

Seria: Przedsiębiorczość 

Warszawa 1994, Wydaw. Naukowe PWN

ISBN: 8301114738

Str. 183, [1]

Oprawa broszurowa, 20 cm

Rys.

Stan: bdb

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium