Zachowania rynkowe młodych konsumentów Reklama jako determinanta zachowań Sowa Izabela (Prace naukowe Akademii Ekonomicznej w Katowicach) (2001)

Sowa, Izabela ​Zachowania rynkowe młodych konsumentów. Reklama jako determinanta zachowań Seria: Prace naukowe Akademii Ekonomicznej w Katowicach Katowice 2001, Wydawnictwo AE ISBN: 83-7246-030-2 Str. 155 Oprawa broszurowa, 24 cm Tabele Stan: db+ (lekkie przybr. pow. opr.)

Kod producenta: 83-7246-030-2

Cena: 32.00

EGZEMPLARZ DOSTĘPNY

TERMIN REALIZACJI - MAKSYMALNIE WYNOSI 5 DNI ROBOCZYCH
(3 DNI NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ORAZ 2 DNI ROBOCZE NA DOSTAWĘ)

GDYBY KTOŚ Z PAŃSTWA ŻYCZYŁ SOBIE KRÓTSZY TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA - PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY

facebook Google+

Opis produktu:

Sowa, Izabela

Zachowania rynkowe młodych konsumentów. Reklama jako determinanta zachowań  

Seria: Prace naukowe Akademii Ekonomicznej w Katowicach

Katowice 2001, Wydawnictwo AE

ISBN: 8372460302

Str. 155

Oprawa broszurowa, 24 cm

Tabele

Stan: db+ (lekkie przybr. pow. opr.)


TREŚĆ [działy]: Determinanty zachowań nabywczych dzieci i młodzieży / Istota reklamy i sposoby jej oddziaływania na zachowania nabywcze dzieci i młodzieży / Zachowania młodych konsumentów na rybku

Wyślij wiadomość gdy wiadomość pojawi się na stanie

Podaj adres email a powiadomimy Cię gdy książka pojawi się na stanie