Winkreative Design Stories A Global View on Branding, Design and Publishing praca zbiorowa [2013]

Winkreative Design Stories A Global View on Branding, Design and Publishing praca zbiorowa [2013] [b. m.], DIE GESTALTEN VERLAG

Kod producenta: 9783899555103

Cena: 199.00

EGZEMPLARZ DOSTĘPNY

TERMIN REALIZACJI - MAKSYMALNIE WYNOSI 5 DNI ROBOCZYCH
(3 DNI NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ORAZ 2 DNI ROBOCZE NA DOSTAWĘ)

GDYBY KTOŚ Z PAŃSTWA ŻYCZYŁ SOBIE KRÓTSZY TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA - PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY

facebook Google+

Opis produktu:

Winkreative Design Stories A Global View on Branding, Design and Publishing 

praca zbiorowa 

[b. m.] 2013, DIE GESTALTEN VERLAG

ISBN: 9783899555103 

Str. 344 

Oprawa tekturowa, 30 cm x 23 cm 

Liczne ilustr. i fot. 

Stan bdb. [małe otarcia rogów].

    

        Winkreative Design Stories is a journey through the history of Tyler Brûlé’s global design agency. Highlighting a selection of projects from relaunching national carrier Swiss International Air Lines to rebranding Thailand as a magnet for international business, the book spans several continents and an impressive roster of premium clients.

Divided into the core themes of Charm, Craft, Intelligence, Clarity and Storytelling, each chapter of the book showcases a set of projects sharing that characteristic, alongside short, conversational pieces, which offer insight into the thinking and skill behind Winkreative’s huge diversity of work, revealing the culture of the agency itself.

Wyślij wiadomość gdy wiadomość pojawi się na stanie

Podaj adres email a powiadomimy Cię gdy książka pojawi się na stanie