Szukaj

The New Luxury Defining the Aspirational in the Age of Hype Highsnobiety Edited by Jian DeLeon et al. (2019)

WRÓĆ DO KATEGORII
Cena:

190.00

The New Luxury Defining the Aspirational in the Age of Hype Highsnobiety 

Edited by Jian DeLeon et al. 

Berlin 2019, Gestalten

ISBN: 9783899559835

Str. 319, [1]

Oprawa tekturowa, 29 cm

Fot. barwne

Tekst w jęz. ang.

Stan: bdb- (dedyk. na str. tyt.)


      The New Luxury provides the foundational knowledge for brands, consumers, and curious minds to learn about the changing face of the luxury market. This is the story of how culture and commodity intertwined to redefine consumer values in the 21st century. Featuring new interviews with industry leaders including Kim Jones, Hiroshi Fujiwara, and Yoon, case studies of the most important brands of the new luxury era, and a preface by Alexandre Arnault of RIMOWA and LVMH scion.

Zamówienie powyżej 99 zł - WYSYŁKA GRATIS / Przesyłka kurierska / Paczkomaty / Odbiór w antykwariacie w ciągu 1-2 dni roboczych [od ręki - tel. 22 646 06 44] / Metody płatności: karta, gotówka, przelew, PayPal, za pobraniem / Więcej o warunkach wysyłki: tutaj

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów