The New Luxury Defining the Aspirational in the Age of Hype Highsnobiety Edited by Jian DeLeon et al. (2019)

Dostępność: Dostępny 1 egzemplarz
W Twoim domu już za: 3 dni robocze
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 190,00 zł 190.00
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

The New Luxury Defining the Aspirational in the Age of Hype Highsnobiety 

Edited by Jian DeLeon et al. 

Berlin 2019, Gestalten

ISBN: 9783899559835

Str. 319, [1]

Oprawa tekturowa, 29 cm

Fot. barwne

Tekst w jęz. ang.

Stan: bdb- (dedyk. na str. tyt.)


      The New Luxury provides the foundational knowledge for brands, consumers, and curious minds to learn about the changing face of the luxury market. This is the story of how culture and commodity intertwined to redefine consumer values in the 21st century. Featuring new interviews with industry leaders including Kim Jones, Hiroshi Fujiwara, and Yoon, case studies of the most important brands of the new luxury era, and a preface by Alexandre Arnault of RIMOWA and LVMH scion.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium