Strategie konkurencji korporacji ponadnarodowych Sowa Krzysztof (2006)

Sowa Krzysztof Strategie konkurencji korporacji ponadnarodowych Redaktor Maria Adamska Warszawa 2006, Diffin ISBN: 83-7251-620-0 Str. 204 Oprawa broszurowa, 24 cm Stan bdb. (minimalne otarcia krawędzi oprawy).

Kod producenta: 83-7251-620-0

Cena: 15.00

EGZEMPLARZ DOSTĘPNY

TERMIN REALIZACJI - MAKSYMALNIE WYNOSI 5 DNI ROBOCZYCH
(3 DNI NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ORAZ 2 DNI ROBOCZE NA DOSTAWĘ)

GDYBY KTOŚ Z PAŃSTWA ŻYCZYŁ SOBIE KRÓTSZY TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA - PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY

facebook Google+

Opis produktu:

Sowa Krzysztof

Strategie konkurencji korporacji ponadnarodowych

Redaktor Maria Adamska

Warszawa 2006, Diffin

ISBN: 83-7251-620-0

Str. 204

Oprawa broszurowa, 24 cm

Stan bdb. (minimalne otarcia krawędzi oprawy).

 

Mając na uwadze wzrastającą rolę korporacji ponadnarodowych w gospodarce światowej, zrozumienie różnych aspektów działalności ponadnarodowych ma ogromne znaczenie na świecie. Jednym z kierunków badań jest analiza strategii konkurencji korporacji ponadnarodowych, która jest wiodąca w literaturze światowej. W Polsce do tej pory nie prowadzono rozbudowanych badań dotyczących strategii konkurencji korporacji ponadnarodowych oraz wpływu ich działalności na krajową gospodarkę wraz ze wszystkimi parametrami ekonomicznymi i społecznymi.   

Wyślij wiadomość gdy wiadomość pojawi się na stanie

Podaj adres email a powiadomimy Cię gdy książka pojawi się na stanie