Rola werbalizacji w procesach pamięci u dzieci Włodarski Ziemowit

​Włodarski Ziemowit Rola werbalizacji w procesach pamięci u dzieci Wrocław 1968, Ossolineum Str. 141, [1] Oprawa broszurowa, 24 cm Stan db. (małe plamki na froncie oprawy, piecz. na str. przedtyt., lekkie otarcia brzegów okładki).

Kod producenta: 1

Cena: 8.00

EGZEMPLARZ DOSTĘPNY

TERMIN REALIZACJI - MAKSYMALNIE WYNOSI 5 DNI ROBOCZYCH
(3 DNI NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ORAZ 2 DNI ROBOCZE NA DOSTAWĘ)

GDYBY KTOŚ Z PAŃSTWA ŻYCZYŁ SOBIE KRÓTSZY TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA - PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY

facebook Google+

Opis produktu:

Włodarski Ziemowit

Rola werbalizacji w procesach pamięci u dzieci

Wrocław 1968, Ossolineum

Str. 141, [1]

Oprawa broszurowa, 24 cm

Stan db. (małe plamki na froncie oprawy, piecz. na str. przedtyt., lekkie otarcia brzegów okładki).


                             Spis treści:


Wstęp Rozdział 1. Rola słów określających treści niewerbalne 

§ 1. Badania reakcji odroczonych § 2. Badania procesu warunkowania § 3. Badania reprodukcji § 4. Podsumowanie 

Badania eksperymentalne 

CZĘŚĆ I. SŁOWA UKIERUNKOWUJĄCE BŁĘDY 

Rozdział 1. Problem i ogólne założenia metodyczne

Rozdział 2. Rozpoznawanie kształtów 

§ 1. Problem, metoda, osoby badane § 2. Wstępna analiza materiału uzyskanego w badaniach podstawowych § 3. Wpływ słów zależnie od płci dzieci § 4. Wpływ słów zależnie od wieku dzieci § 5. Wpływ słów zależnie od odstępu czasu między percepcją a rozpoznawaniem § 6. Wpływ słów zależnie od kolejności percepcji obrazowej i słownej § 7. Wpływ słów zależnie od poziomu rozwoju umysłowego dzieci § 8. Wpływ słów 'zależnie od ich akceptacji jako nazw spostrzega-nych kształtów § 9. Podsumowanie 

Rozdział 3. Rozpoznawanie barw 

§ 1. Problem, metoda, osoby badane § 2. Wpływ słów na rozpoznawanie barw § 3. Wpływ słów zależnie od ich akceptacji jako nazw spostrzeganych barw § 4. Wpływ słów a rozpoznania prawidłowe i błędne § 5. Podsumowanie Rozdział 4. Rozpoznawanie wielkości § 1. Problem, metoda, osoby badane § 2. Wpływ słów na rozpoznawanie wielkości § 3. Wpływ słów 'zależnie od ich akceptacji jako nazw spostrzeganych wielkości § 4. Wpływ słowa a rozpoznania prawidłowe i błędne § 5. Podsumowanie 

Dyskusja i wnioski 

CZEŚĆ II. SŁOWA PODWYŻSZAJĄCE TRAFNOŚĆ ROZPOZNAWANIA 

Rozdział 1. Problem i ogólne założenia metodyczne 

Rozdział 2. Rozpoznawanie obrazów z uwzględnieniem kształtów, barw i wielkości 

§ 1. Wpływ słów zależnie od stopnia wyodrębnienia § 2. Wpływ słów zależnie od wieku dzieci § 3. Wpływ słów zależnie od płci dzieci § 4. Wpływ słów zależnie od poziomu rozwoju umysłowego dzieci § 5. Podsumowanie 

Dyskusja i wnioski . 

Zakończenie / Cytowana literatura 

Wyślij wiadomość gdy wiadomość pojawi się na stanie

Podaj adres email a powiadomimy Cię gdy książka pojawi się na stanie