Reklama Poradnik w sprawach nowoczesnej kupieckiej reklamy Podręcznik dla szkół zawodowych Konieczny Mieczysław (1938)

Konieczny, Mieczysław​​ ​Reklama. Poradnik w sprawach nowoczesnej kupieckiej reklamy. Podręcznik dla szkół zawodowych Poznań 1938, Księgarnia św. Wojciecha Str. VIII, 184; 24 cm Stan: dst (BRAK OPRAWY, rdzawe plamy na str. tyt., kilka delikatn. podkreśleń ołówkiem w tekście, notatka ołówkiem na str. 184, kilkucentymetrowe naddarcie kraw. str. 184)

Kod producenta: 1

Cena: 84.00

EGZEMPLARZ DOSTĘPNY

TERMIN REALIZACJI - MAKSYMALNIE WYNOSI 5 DNI ROBOCZYCH
(3 DNI NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ORAZ 2 DNI ROBOCZE NA DOSTAWĘ)

GDYBY KTOŚ Z PAŃSTWA ŻYCZYŁ SOBIE KRÓTSZY TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA - PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY

facebook Google+

Opis produktu:

Konieczny, Mieczysław

Reklama. Poradnik w sprawach nowoczesnej kupieckiej reklamy. Podręcznik dla szkół zawodowych 

Poznań 1938, Księgarnia św. Wojciecha

Str. VIII, 184; 24 cm

Stan: dst (BRAK OPRAWY, rdzawe plamy na str. tyt., kilka delikatn. podkreśleń ołówkiem w tekście, notatka ołówkiem na str. 184, kilkucentymetrowe naddarcie kraw. str. 184)

  

TREŚĆ [działy]: Wiadomości ogólne o reklamie / Podstawy psychologiczne reklamy / Ogłoszenie gazetowe / List reklamowy / Prospekt / Broszura reklamowa / Katalog

Wyślij wiadomość gdy wiadomość pojawi się na stanie

Podaj adres email a powiadomimy Cię gdy książka pojawi się na stanie