Psychologia przekazu reklamowego Dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych Laszczak Mirosław (Biblioteka Menedżera) (2000)

Laszczak, Mirosław Psychologia przekazu reklamowego. Dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych Seria: Biblioteka Menedżera Kraków 2000, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu ISBN: 83-85441-87-5 Str. 192, [6] Oprawa broszurowa, 20 cm Tabele, wykresy Stan: bdb- (lekkie otarcia pow. opr.)

Kod producenta: 83-85441-87-5

Cena: 7.00

EGZEMPLARZ DOSTĘPNY

TERMIN REALIZACJI - MAKSYMALNIE WYNOSI 5 DNI ROBOCZYCH
(3 DNI NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ORAZ 2 DNI ROBOCZE NA DOSTAWĘ)

GDYBY KTOŚ Z PAŃSTWA ŻYCZYŁ SOBIE KRÓTSZY TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA - PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY

facebook Google+

Opis produktu:

Laszczak, Mirosław

Psychologia przekazu reklamowego. Dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych

Seria: Biblioteka Menedżera

Kraków 2000, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu

ISBN: 83-85441-87-5

Str. 192, [6]

Oprawa broszurowa, 20 cm

Tabele, wykresy

Stan: bdb- (lekkie otarcia pow. opr.)


TREŚĆ [działy]: Marketing - Reklama - Psychologia / Reklama - Psychologia negocjacji i przekonywania / Podbić umysł klienta / Między nadawcą a odbiorcą reklamy / Psychologia komunikatu reklamowego czyli strategia podboju klienta / Psychologia w teorzeniu reklamy, czyli jak przygotować broń na klienta / Człowiek sterowany?

Wyślij wiadomość gdy wiadomość pojawi się na stanie

Podaj adres email a powiadomimy Cię gdy książka pojawi się na stanie