Szukaj

Kanały marketingowe Stern Louis W. [et al.] (Przedsiębiorczość) (2002)

WRÓĆ DO KATEGORII
Cena:

12.00

Stern Louis W. [et al.]

Kanały marketingowe 

Seria: Przedsiębiorczość 

Warszawa 2002, Wydaw. Naukowe PWN

ISBN: 8301137398

Str. 651, [1]

Oprawa broszurowa, 24 cm

Tabele

Stan: bdb- (otarcia kraw. opr.)

Zamówienie powyżej 99 zł - WYSYŁKA GRATIS / Przesyłka kurierska / Paczkomaty / Odbiór w antykwariacie w ciągu 1-2 dni roboczych [od ręki - tel. 22 646 06 44] / Metody płatności: karta, gotówka, przelew, PayPal, za pobraniem / Więcej o warunkach wysyłki: tutaj

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów