Teoria filmu wyzwolenie materialnej rzeczywistości
tłumaczenie
przekł. Wanda Wertenstein
redakcja
wstęp Alicja Helman
seria wydawnicza
brak informacji
miejsce wydania
Gdańsk
rok wydania
2008
wydawnictwo
Wydawnictwo Słowo/obraz Terytoria
liczba stron
393 [6] s., [61]
rodzaj oprawy
tekturowa z obwolutą
format
24 cm
dodatkowe informacje [c. d.]
III. Kompozycja 10. Film eksperymentalny 11. Film faktu 12. Fabuła teatralna 13. Interludium: film i powieść 14. Wątek znaleziony i epizod 15. Problem treści Epilog 16. Film w naszych czasach
dodatkowe informacje
Fotografie. 1. Fotografia Zarys historyczny Próba systematyki I. Charakterystyka ogólna 2. Pojęcia podstawowe 3. Przedstawienie materialnej rzeczywistości 4. Naturalne preferencje II. Obszary i elementy 5. Historia i fantazja 6. Uwagi o aktorze
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.