Marka przywództwa Jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa Ulrich Dave, Smallwood Norman
Opis produktu:
Ulrich Dave, Smallwood Norman
Marka przywództwa Jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa
Warszawa 2010, MT Biznes
ISBN 978-83-62195-51-0
Str. 304
Oprawa broszurowa, 22 cm
Stan db.+ (nieznaczne otarcia brzegów okł., nieznaczne otarcia powierzchni okł, nieznaczne zagięcia rogów okł.).
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Budowanie marki przywództwa
Rozdział 2. Cel kreowania marki przywództwa
Rozdział 3. Opracowanie deklaracji marki przywództwa
Rozdział 4. Ocena liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
Rozdział S. Inwestowanie w markę przywództwa
Rozdział 6. Mierzenie zwrotu z inwestycji w markę przywództwa
Rozdział 7. Budowanie świadomości marki przywództwa
Rozdział 8. Utrwalanie marki przywództwa
Rozdział 9. Osobista marka przywództwa
Aneks A. Kryteria dla marki firmy
Aneks B. Firmy mające markowe przywództwo
Przypisy
O autorach
Indeks