Marka przywództwa Jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa Ulrich Dave, Smallwood Norman

Ulrich Dave, Smallwood Norman Marka przywództwa Jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa Warszawa 2010, MT Biznes ISBN 978-83-62195-51-0 Str. 304 Oprawa broszurowa, 22 cm Stan db.+ (nieznaczne otarcia brzegów okł., nieznaczne otarcia powierzchni okł, nieznaczne zagięcia rogów okł.).

Kod producenta: 978-83-62195-51-0

Cena: 9.00

EGZEMPLARZ DOSTĘPNY

TERMIN REALIZACJI - MAKSYMALNIE WYNOSI 5 DNI ROBOCZYCH
(3 DNI NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ORAZ 2 DNI ROBOCZE NA DOSTAWĘ)

GDYBY KTOŚ Z PAŃSTWA ŻYCZYŁ SOBIE KRÓTSZY TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA - PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY

facebook Google+

Opis produktu:

Ulrich Dave, Smallwood Norman

Marka przywództwa Jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa 

Warszawa 2010, MT Biznes

ISBN 978-83-62195-51-0

Str. 304

Oprawa broszurowa, 22 cm

Stan db.+ (nieznaczne otarcia brzegów okł., nieznaczne otarcia powierzchni okł, nieznaczne zagięcia rogów okł.).

 

                              Spis treści:

 

Wstęp 

Rozdział 1. Budowanie marki przywództwa 

Rozdział 2. Cel kreowania marki przywództwa 

Rozdział 3. Opracowanie deklaracji marki przywództwa 

Rozdział 4. Ocena liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką 

Rozdział S. Inwestowanie w markę przywództwa 

Rozdział 6. Mierzenie zwrotu z inwestycji w markę przywództwa

Rozdział 7. Budowanie świadomości marki przywództwa 

Rozdział 8. Utrwalanie marki przywództwa 

Rozdział 9. Osobista marka przywództwa 

Aneks A. Kryteria dla marki firmy 

Aneks B. Firmy mające markowe przywództwo 

Przypisy 

O autorach 

Indeks 

Wyślij wiadomość gdy wiadomość pojawi się na stanie

Podaj adres email a powiadomimy Cię gdy książka pojawi się na stanie