Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Opracowanie graficzne, Z. Januszewski / Rysunki na tablicach, M. Jaroszyńska
seria wydawnicza
brak informacji
miejsce wydania
Warszawa
rok wydania
1964
wydawnictwo
Arkady
liczba stron
395 [387 czarno-białych ilustracji w tekście 8 dwustronicowych wykroi Ilustracje poza tekstem Rozkładana tablica po tekście]
rodzaj oprawy
płócienna z obwolutą
format
24 cm
dodatkowe informacje
Ilustracje. Treść: Wstęp / Reforma ubioru kobiecego / Okres I Lata 1900-1907 / Okres II Lata 1908-1914 / Okres III Lata 1915-1923 Okres IV Lata 1924-1929 / Okres V Lata 1930-1939 / Okres VI Lata 1940-1946 / Okres VII po roku 1947 / Zakończenie Tablice
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.