Communicating with Pattern Circles and Dots Hampshire Mark Stephenson Keith (2006)

​Hampshire, Mark / Stephenson, Keith​ Communicating with Pattern. Circles and Dots​ Mies 2006, RotoVision ISBN: 2940361169 Str. 256 Oprawa broszurowa, 17 x 17 cm Barwne ilustr., w tym całostr. Tekst w jęz. ang. Stan: bdb

Kod producenta: 2940361169

Cena: 65.00

EGZEMPLARZ DOSTĘPNY

TERMIN REALIZACJI - MAKSYMALNIE WYNOSI 5 DNI ROBOCZYCH
(3 DNI NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ORAZ 2 DNI ROBOCZE NA DOSTAWĘ)

GDYBY KTOŚ Z PAŃSTWA ŻYCZYŁ SOBIE KRÓTSZY TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA - PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY

facebook Google+

Opis produktu:

Hampshire, Mark / Stephenson, Keith

Communicating with Pattern. Circles and Dots

Mies 2006, RotoVision

ISBN: 2940361169

Str. 256

Oprawa broszurowa, 17 x 17 cm

Barwne ilustr., w tym całostr.

Tekst w jęz. ang.

Stan: bdb


    "Unique showcase exploring the use of stripes for visual communication across design disciplines. The fact-packed Communicating with Pattern series presents designers with a complete vocabulary of pattern as visual communication. Stripes is a stunning collection of striped design from the worlds of textiles, fashion, interiors, architecture, graphics, product, and industrial design, together with comments from some of the featured creators, giving designers an understanding of the graphic language of stripes. From Adidas sneakers to City pinstripes and share-dealers` shirts, from barcodes to soccer shirts, stripes signify membership and allegiance. But also the opposite: in nature, stripes communicate danger. Stripes can be bright, childlike, and bold, but also sober, conservative, and exclusive. In art, stripes stimulate the eye in the work of artists such as Mark Rothko. In fashion, they can be formal or strident witness brands as diverse as Jean-Paul Gaultier, Mary Quant, Gucci, and Paul Smith".

Wyślij wiadomość gdy wiadomość pojawi się na stanie

Podaj adres email a powiadomimy Cię gdy książka pojawi się na stanie