Zrozumieć nabywcę Garbarski Lechosław (Marketing bez tajemnic) (1994)

Garbarski, Lechosław Zrozumieć nabywcę Seria: Marketing bez tajemnic Warszawa 1994, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne ISBN: 83-208-0952-5 Str. 163, [1] Oprawa broszurowa, 18 cm Tabele, wykresy Stan: db+ (lekkie otarcia kraw. opr., min. zagięcia rogów opr.)

Kod producenta:: 83-208-0952-5

Cena:: 6.00

EGZEMPLARZ DOSTĘPNY

TERMIN REALIZACJI - MAKSYMALNIE WYNOSI 5 DNI ROBOCZYCH
(3 DNI NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ORAZ 2 DNI ROBOCZE NA DOSTAWĘ)

GDYBY KTOŚ Z PAŃSTWA ŻYCZYŁ SOBIE KRÓTSZY TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA - PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY

facebook Google+

Opis produktu:

Garbarski, Lechosław

Zrozumieć nabywcę

Seria: Marketing bez tajemnic

Warszawa 1994, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

ISBN: 83-208-0952-5

Str. 163, [1]

Oprawa broszurowa, 18 cm

Tabele, wykresy

Stan: db+ (lekkie otarcia kraw. opr., min. zagięcia rogów opr.)


    Książka przekazuje elementarną wiedzę o nabywcach, będącą punktem odniesienia wszelkich działań marketingowych firmy.

Wyślij wiadomość gdy wiadomość pojawi się na stanie

Podaj adres email a powiadomimy Cię gdy książka pojawi się na stanie